RAPORLAR

Öğrenci ve Öğretmenlerine Göre İmam Hatip Liseleri: Profiller, Algılar, Memnuniyet, Aidiyet

İbrahim Aşlamacı
Nisan 2017

 

Eğitim sürecinin en önemli paydaşları olan öğrenci ve öğretmen görüşleri doğrultusunda İmam Hatip Liselerindeki eğitimin niteliğini geliştirme çalışmalarına bir katkı sunmayı hedefleyen bu araştırma, nitelik üzerinde etkili olabilecek öğrenci ve öğretmen profilleri, aidiyet ve memnuniyet düzeyleri ve öğretim süreçleri gibi çeşitli unsurlarda mevcut durumun bir fotoğrafını çekmeyi amaçlamaktadır.

 

 

Eğitim sürecinin en önemli paydaşları olan öğrenci ve öğretmen görüşleri doğrultusunda İmam Hatip Liselerindeki eğitimin niteliğini geliştirme çalışmalarına bir katkı sunmayı hedefleyen bu araştırma, nitelik üzerinde etkili olabilecek öğrenci ve öğretmen profilleri, aidiyet ve memnuniyet düzeyleri ve öğretim süreçleri gibi çeşitli unsurlarda mevcut durumun bir fotoğrafını çekmeyi amaçlamaktadır.