KİTAPLAR

Tüketim Toplumu ve Din

İsmail Demirezen
Şubat 2015
Format : Kitap
Barkod-ISBN : 9786054036585
Yayın Tarihi : 2015 Şubat
Yayın Dili : Türkçe
Orjinal Adı : Tüketim Toplumu ve Din
Baskı Sayısı : 1.Baskı
Sayfa Sayısı : 152
Kapak : Karton
Kağıt : 2.Hamur
Boyut : 155 X 215

 

Anlaşılan tüketim kültürü ve din ilişkisi diyalektik bir karakter sergilemekte; bir taraftan Luckmanncı anlamda sekülerleşmeyle bağlantılı görünmeyen dine bir yönelimi gündeme getirdiği gibi, bir yandan da dindarlığın görünürlük kazandığı bir sürecin göstergesi olmaktadır. 
Tüketim kültürü ve din ilişkisi ekseninde önemli veriler sunan ve sosyolojik analizler yapan ve okuyucusunu modern toplumda dinin yeri ve önemi konusunda düşünmeye sevk eden böyle bir çalışma yapmış olmasından dolayı, İsmail Demirezen'i tebrik eder, kendisinden din sosyoloji alanında çok daha verimli çalışmalar beklediğimi ifade etmek isterim. 
-Prof. Dr. M. Ali KİRMAN-